nana

har just ätit middag och mätt blev jag, vi åt tacos idag.. inte min favorit, men idag var det riktigt gott faktist! har suttit i en och en halv timme och sytt fast clips på löshåret jag ska ha då jag har färgat mitt vanliga, så jävla tråkigt att sy för hand, inte undra på varför jag sover på syslöjden då&då. ska snart gå och fixa mig, bråka lite med mitt löshår för de är så äckligt å tovit idag igen, så ska kamma det och fixa mitt egna hår, fan vad jag länktar till jag får använda det äkta håret, men har ju fortfarande inte rätt hårfärg -.- nåväl, drar till kalix sen blir att umgås med emelie tiger ikväll, kulkul har inte varit med hon på typ 3 veckor?  om inte mera.. sover även hos henne, hih mys!  aja, ska fota outfit bild med webben nu, så snör upp den här i det här inlägget, min kamera är försvunnen bland alla saker som är överallt i mitt rum!;o

ser helt fet ut, men har ju oversize tröja på mig haha..
ööhm, pinsamt men alla är från gina :$ som vanligt hihhih ;P

Kommentarer
Postat av: liza

men gud vad alla äter tacos idag, haha! :D

2010-08-14 @ 16:59:50
URL: http://liizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0