nana, min kväll!

4 bilder från kvällen,  ja såhär har min kväll sett ut.. började med att jag och emelie for å körde en sväng med vespan och stannade hos fanny.. sen för flyttade vi oss till shell å köpte ostbågar osv, sen for vi hem till mig satt å chilla å pratade sen fick vi idén att grilla, så gjorde upp eld å linn å matte hänkade på oss.. så vi grillade korv & köttbullar, gott var det! sen for vi ännu en sväng till shell, fick köra som snabbast 30 km/h för fanny med vespan hon tror inte jag kan skjutsa med tre på vespan haha eller överhuvutaget kunna köra vespa.. men aa, vi överlevde som ni ser.. så for vi sen till rastplatsen å satt där, sen for vi hem såg tv å nu har emelie & fanny lämnat placet så nu ska jag käka popcorn och dricka cola och se tv med linn & matte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0