na na na

har precis kommit hem från kalix, ska snart ner på ica och handla åt mammi nå grejor tror jag. sen ska jag hoppa in i duschen för jag luktar solarium ;>>  var nåsåfan skönt att sola,  men när jag kom dit så gick jag och linn till grodparken satt där å pratade tills klockan blev 2 så gick hon och klippte sig och jag gick ner å satte mig på solkällan och väntade på min käre sega vän emelie! hon 20 minuter senare, så då gick vi å solade blev att sola i 30 min, sov hela dom minuterna, skönt var det och resultat gav det, ska kanske fara å sola här i töre imorgon kändes skönt och vill bli mycke brunare än vad jag är. sen när jag hade solat, sminkade jag mig och emelie fixade sig och så gick hon hem å jag till coop och var med linn matte linnea & viktor sen ner på bussstationen, vänta på bussen å åka hem! och nu sitter jag här, ska leta reda på linn så hon kommer med mig till byn, så tråkig å köra vespa själv hah.. pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0