na na na :)

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 92a
Hur många har du varit riktigt kär i? - 3 st
Vad tycker du om kärlek? - underbart så länge det går bra!
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - nja
Har du svårt för att bli kär? - ibland å ibland inte
När hånglade du med någon sist? - nån vecka sen
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja, haha
Är du ensam nu? - nää
Vill du ha barn? - senare i livet, ja

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - då var han snygg, men inte nu haha
Hånglat med fler än 5 pers? - jo
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? - säkert
Gjort något du verkligen ångrar? - nått sånt
Varit nykter på nyårsafton? - jadå
Åkt ambulans? - nei
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit tagen av polisen? - nej
fått din mamma att gråta? - ja ._.
Skämts över dig själv? - näe
Sagt jag älskar dig och menat det? - JA!
Tagit droger? - aldrig!
Varit kär i någon du inte haft chans på? - nopp

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag själv
Såg dig gråta? - emelie h typ
Fick dig att gråta? - jag vet inte riktigt
Du delade en cigg med? hm, vet inte ;o
Du gick på bio med? - emelie h  :) 
Skällde på dig? - mammi

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nä
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - nope
Köpt någonting? - aa ;>
Sjungit? - yeas
Saknat någon? - nja

VAD:
Längtar du till mest just nu? - imorgon - lk,  tungpiercing osv!
Har du för kläder på dig? - leggings, underkläder å en t-shirt haha
Ska du göra i sommar?
- sommarn har ju redan varit typ
Åt du senast? macka
Har du för mobil? - kommer inte ihåg vad den heter nu ;o
Vad köpte du senast? - karusell biljetter

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - haha, jag vet inte
Fick du sms från senast? - samuel
Pratade du med i telefonen senast? victor
Älskar du? - mina vänner & min familj <3

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda? - näe
Kan du hjula? - nä ;o
Är du EMO? - nej
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ja :D
Har du sjungit inför publik? - ja ;P
Är du hungrig? - nope
Är du blyg? - jag? blyg? nehejdu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0