movietimes movie times woho

kom just hem efter att jag har följt sofie till bussen, kan säga er att gå en kilimeter i typ en skog ensam är fan inte å leka med, som tur hade jag linus på andra sidan av telefonen att prata med så han fick mig att tänka på annat än alla läskiga saker som jag annars hade gått å brusat upp mig på, jag och sofie skulle ju först se på the grudge 3 vi såg början sen orkade vi inte mer så vi slog på fucking åmål istället, har faktist aldrig sätt den haha ^^ innan det for vi till shell å köpte dipp å popcorn men när vi kom hem kom vi på att vi inte hade några chips till dippen så var bara att sätta sig på vespan å åka och köpa det med, till slut hade vi allt!  oshit kom varsta tröttheten nu helt plötsligt skulle kunna sova nu direkt, men ska vänta tills linn kommer hem för ska fan sova med henne efter alla dessa skräckfilmer jag utsätter mig för + att de är 100 gånger mysigare än att sova själv!

ska jag betygsätta filmen blir det väl typ 3/5 ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0