min älskade party hatt <3


lite klotter här å där osv,  men meningen med bilden är ju hatten osv.

varför undrar alla var jag har fått tag i min älskade party-hatt? kom randoms folk å frågade igår var jag fick tag i den, haha.. själv fick jag leta i 3 timmar typ innan vi alla hittade dom, vet ni vad som krävdes för att få dom?  jo.. vi var tvungna att betala 30 kr,  träffa en boll i en basketkorg (om vi ville vinna) men vi frågade såklart vad som krävdes för hatten, tjejen sa att om man missar så vinner vi hatten.. så alla kastade utanför, HAHAHA.. men jag och emelie vi sa att innan vi lämnar placet ska vi ha en sånn hatt för alla gick runt med dom, fan vad folk måst haft förlorat igår hahah.. oherre, jag elskar den..  inte världens bästa bild, men den enda jag har typ haha.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0