memories

ligger i sängen och kan inte sova, kan aldrig somna i linns säng.. jag har vant mig vid den knorrande "extra sängen" som jag har flyttat in till linns rum, och kan nu bara sova i den men orkar inte flytta mig dit för då väcker jag linn som sover som en stock. men börjar iallafall få huvudvärk nu, och det tyder på att jag börjar bli trött och tro de lr ej, men de är ett bra tecken för mig! ska iallafall stiga upp halv 10 imorgon, jag och linn ska börja vända tillbaka dygnet, tror faktist inte de kommer bli så svårt för mig, inte att stiga upp tidigt, men att gå å lägga sig tidigt är nog svårare. nåja, bara för att jag vill ha morgon fort kommer tiden rulla sakta, påtal om tid, linns klocka låter som ett rövhål de är nog en av dom flera problemen med det här rummet och att kunna sova i det.

till nånting helt annat så igår for ju jag å emelie till fanny, så hade fanny hittat en massa gamla bilder sen jag och hon var småa, och gud vilket långt hår jag hade.. helt onött, vågit osv.. hatar mig själv för att jag har färgat sönder det, klippt av det å bränt sönder det med hjälp av min plattång, å blondering. men helt sjukt vad kort jag var, HAHA.. jag får höra att jag är kort, men vafan.. jag var typ 1,42 i fyran minns jag, undra om de är normalt för min ålder då? för nu idag är jag 1,63.. aja, söta var vi allihopa iallafall!

en gammal bild på agnes & mig, älskar dig snuttiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0