måste släppa dig innan du växer mer

bra upptadering 123 ,  men kom iallafall nyss hem har varit å kört vespa med linn å varit in till ica en sväng så nu sitter jag här och fryser ihjäl mig om mina söta fingrar.. direkt jag kom hem från skolan har jag bara varit gulligg mot systers unge som har varit här idag medans hon har jobbat, han är så söt och tjock ♥ HAHA.  skolan har gått bra idag, chillipill lektioner slutade typ klockan 2 tog halv 3 bussen hem så var hemma kring 3 tiden oså.. sen somna jag på soffan ett tag å blev väckt av att de ringde nåväl, nu sitter jag och kollar på linser såg att josse hade köpt nåra är sugen jag med fast då ska jag beställa med styrka för har ju igentligen kass syn för har ju glasögon å hela kittet som jag inte använder, men har svårt om jag ska ha några andra blåa eller bruna, är mest taggad på bruna bara för att se hur jag skulle se ut i det, nåväl nu ska jag göra nått aannat än att sitta här å mögla.. kyssdå

hah, denna bilden togs samma dag jag fick glasögonen
för att vara på pricken så  var det 28 november 2009 anteckna alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0