love u honey

sitter å asgarvar åt en brud på tven med rejäält lockigt hår, ja lockigare än mitt.. å ni skull sett hur det ser ut, har fan ont i magen HAHA å så jävla kass humor har jag inte så trordå ni oxå hade skrattat!  iallafall sitter å kikar på välkommen hem på tven, vet inte vad de är eller varför jag ser det antar väl att jag bara inte orkar byta kanal, har sjukt ont i magen så gruvar mig för att behöva stå upp i typ 20 minuter i duschen då jag ska duscha nog för att vi har typ inbyggd pall i duschen men orka sitta då hah, ska oxå leta fram nå kläder ågud vad jobbigt allt känner, nåja ska nu traska in i  rummet å riva fram nå kläder, sen duschen & sen sängen lätt!  vi hörs imorgon


HAHA, hittade den här bilden på min bdb när jag kollade bakåt på den, jag dör.. jag och sofie släpade ett träd i våras typ 3 kilometer för att vi skulle ha det som ved eftersom att vi hade glömt eller orkade inte ta fram veden hemma hos henne så istället bärde vi ett träd som vi inte ens fick tänt hade ingenting att hugga det med, och kniven gick det inge vidare med..  men vad ska man säga?  det är jag och sofie trotts allt, de jag mest undrar är vad alla bilar som körde förbi oss på e4an tänkte när dom såg två blondiner släpa på ett träd. fan vad tungt det var, minns att linus och hans vänner var våra hjältar den kvällen och kom med ved till oss och bra sällskap, kvällen hade nog inte blivit bättre lr jo om det hade funnits någon toa närmare näsbyn utan vi var tvungna att gå till stan för att gå på toa, värt? vi låg i ett dike av att vi var så pissnödiga å skrattade så vi inte kunde stå upp utan att pissa ner oss, ja no äre evve å sofie i ett nötskal! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA xD

2010-08-27 @ 13:56:16
URL: http://sofieehaggstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0