lat123

 

orkade aldrig att träna, sket i det det får bli en annan dag helt enkelt.. har legat i sängen i nån timme och skrivit med några på msn och chillat, gick ut å la mig och solade men så gick solen i moln lika fort som jag gick ut det är inte speciellt varmt ute när inte solen är framme! brr.. känner att jag börjar bli blek, så ska och sola solarium imorgon ska endå med linn till kalix då hon är och klipper sig, sen blire väl att vara med emelie och sola då, ska även hinna träffa emelie tiger som jag inte har träffat på as länge känns det som ska bli skönt att träffa henne,  nu ska jag kolla hur mycke stålar jag har sen höra med pappa om varmvattnet är okej nu så jag kan få gå och duscha så vi får höras senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0