kass uppdate

förlåt för att jag bara har uppdaterat en gång idag, men har städat heeela dagen..  men money money money säger jag bara ;)  har nyss städat min garderob, eller mina två garderober.. har snört bort hälften av alla mina kläder, dom kläderna jag inte använder dvs snörde jag bort, ska ändå fylla upp garderoben igen på fredag så dom nya kläderna behöver ju oxå plats,  har ingenting att blogga om hej blogg torka.. ska nöta bloggtrafik nu så jag får nå mera besökare, gör väl en såndär frågestundsak sen, bara för att folk vill fråga mig grejor hela tiden.. kanske borde vara mer öppen i bloggen?  njaa.. jag är nog öppen tycker jag!

dessa kläder har jag i påsar och ska snöras bort.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0