jobbig skoldag

är hemma från skolan nu, mitt huvud håller typ på sprängas min mage kurrar ihjäl har inte varit någon vidare dag för mig, först spöregnar det, å lite till å lite till.. sen så har jag fått prata med lärare redan första dan, hem ringning av lärare osv haha jag döör hur ska jag klara av åttan om jag redan har fått hemringning och fått prata med lärare?.. äh evve gonna make it! nu kan jag inte engelska precism en aja,

har fått ny mentor för den delen.. överlycklig nä men saknar chennet hahaha trotts att han var störd, tror inte han orkade stå ut med oss längre så han sa upp sig typ.. jag dör, alla fira och våran nya mentor är typ sträng för oss som är vana att få prata å allt hela tiden. men no löser det sig! vi har redan fått våra skåp osv får mitt som jag hade förra året, nawwi har ju saknat det!  haha, nä nu ska jag tamefan äta middag ska äta ihjäl mig är så jävla hungrig sen ska jag sova, har läxa imrn men de är bara att jag ska typ ta med mig en tidning till skolan hah.. aja får hoppas att morgondagen går bättre!! vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0