jag saknar dig baby

är hemma nu efter en tung dag med massor av skolarbete, men lär mig nya saker gör jag!  min morgon började med att vi hade elevensval på skolan och jag sofie & johanna hade inget att göra där så vi satt och såg på the grudge. sen hade jag matte, sen språkval, svenska & sist hade vi hk ;p  har varit chill dag endå, trotts att vi inte slutade förän tjugo över 3.  imorgon börjar jag typ 10 lr 12? enligt mitt schema har jag ingen idrott men enligt alla andra har vi det men jag far väl till skolan vid 12 så sen har jag två lektioner så slutar jag klockan 2, feting nice! direkt jag kom hem från skolan å kom in i huset hörde jag en ledsen bebbis så har suttit å goossats med systers barn som mamma är barnvakt åt idag var även de igår å kmr vara det imrn med!  nä, nu funderar jag på om jag ska ta en powernap så jag överlever morgondagen sen ska jag nog ut!

haha, sött att jag fotar typ underifrån, men söttjockbebbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0