JAA, fem frågor! haha

 nu får ni svar på frågestunden jag hade i förrgår, har dock bara fått 5 frågor men det duger! orkar inte ha den nå längre, frågestunden är nu avslutad

vad tycker du om skolan ?

svar: skolan är väl inte mitt favorit ställe precis, men sure nog tycker jag väl att skolan är helt okej. alla måste ju gå skola för att lära sig, och få utbildning och kunna börja arbeta.. så skolan är väl trotts allt helt okej, även fast jag inte är någon skolälskare

hur hittade du till min blogg?:)

svar: bloggtrafik.nu ;)

hva skal du i kveld da?

svar: ingenaning, typ bara chilla!;>

berätta om ditt liv från början till slut :) vad som hänt och så? ;)

svar: ojoj, det här lär bli långt..  jag orkar ju inte berätta allt, varje dag från mitt liv för det kommer jag ju inte ihåg precis.. men min barndom var väl som alla andras barn, det fanns ingenting att beskymra sig för, man lekte på med sina vänner och hade kul osv.. inte förän när jag var 12 år så började väl allvarligare saker hända, som att man inte alltid mår bra, man blir käär och kommer in i "puberteten" och allt blir helt plötsligt så mycket jobbigare. men jag har ändå överlevt, hela mitt liv har jag alltid varit glad nästan varje dag, har alltid haft vänner, aldrig typ blivit utsatt för mobbning eller något sånt. men alltid finns det ju saker som är mindre bra, som att man t.e.x mister vänner, glider ifrån dom, man skaffar pojk/flickvän man blir käär det kan rasa och gör livet helt kasst en tid.. men jag har nog varit med om det mesta, har hunnit med det mesta som inte alla 13åringar har gjort.. men idag när jag ser tillbaka blick på livet jag hade när jag var liten så saknar jag det, man ångrar misstag man har gjort osv, men livet går vidare och idag är jag lycklig, livet är på topp och allt är bra.. det mesta iallafall!:)

har du hållt på med nicke enström ?

svar: noppe, just friends ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0