i hate you now, so go away from me :)

hehe kul jag har, har just snört på mig lite smink och häft upp håret ska platta det snart. sitter och funderar om jag ska orka dra iväg mig till kalix, har några "ärenden" som måste göras, eller så får det vänta till fredag då jag ska dit. har noll kronor, inte ens en femtioöring, fattig? ja men lätt värt det. drar jag till kalix får jag mig 150 kr, sen 50 kr så då har jag 200 kr som kommer gå åt till hårfärg fast skulle behöva 300 för måste ha 4;a hårfärger typ huh.  om nån har över mycke pengar kan ni ge till mig, jag bara ger ett förslag.. ne nu ska jag försöka komma på något jag kan göra idag..

vad ska ni läsare hitta på? :)

Kommentarer
Postat av: Laila

sola här i sthlm! ;)



Du är vacker du Lina! :)

2010-08-10 @ 17:39:08
Postat av: Julia

Svar: Tack så mycket! :)

Fin header du har! :)

2010-08-10 @ 18:43:01
URL: http://juliabsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0