huh, tråk?

huh, efter som att jag inte har nå viktigt att blogga om så kör vi 10 sanningar om mig!;)


Berätta 10 sanningar om dig själv och utmana sedan några personer.

1.
jag har ett jävla temprament, blir jag arg så blir jag nåjävulskt arg
2. jag hatar ensamhet, därför sover jag nästan aldrig ensam mera
3. jag älskar att kramas,pussas, mysa å sånt, samtidigt som jag är en person som inte är skittråkig å sitter hemma varje kväll å ser film för att utelivet inte är något för en haha
4. jag hatar lögner, visst har jag själv ljugit för någon men jag har insett på senaste tiden hur sjukt irriterande det igentligen är
5. jag är sjukt bra på att slösa pengar, men väldigt dålig på att tjäna ihop dom
6. jag har skit lätt för att få känslor  för mina "ex" igen, huh inge vidare de alltså
7. jag älskar att se skräckfilm just medans jag ser den, sen just efter tänker jag alltid "nej varför såg jag den" haha
8. jag har typ inget liv, de enda jag gör är sover, äter, är vid datorn å är i kalix - iam a no lifer yea
9. många frågar mig ofta om vilken hårfärg som är min naturliga, de fula är att jag inte ens själv vet det haha men tippar på att de är som då jag var liten, typ ljusbrunt/mörkblond
10. jag älskar mitt liv, även fast det ibland kan vara sjukt jobbigt så tänker jag alltid positivt och vet att allting alltid löser sig för eller senare!
alltså är jag en positiv tänkare, ibland!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0