@home

är hemma från kalix nu! kom faktist alledens nyss hem så nu sitter jag och ser på tv med linn å matte och är trött å har huvudvärk och så äter jag cheez balls eller hur det stavas..

har iallafall haft en jävla bra kväll, lite dött i början så först mötta jenne mig på bussstationen så cykla vi till 11ans då de börja regna å samtidigt så beställlde vi oss en stripsmeny där så blev att äta där! tjockisaar.. sen kom jossan och vi for vidare 3 på en cykel till parken där de  var några, sen vidare till stan sen tillbaka till parken sen kom polisen å då orka ingen stanna där så allla drog till fra å så har resten av kvällen spenderats där med mycke bra folk! alltid lika trevligt..  jaja, nu ska jag gå och tvätta bort sminket, och sen blir det sängen.. puss godnatt!

fett gammmal bild på mig å emelie..
men guud vad jag saknar flickan, hon är i södra sverige.. hehu kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0