home from luletown

hallå!  är hemma från lule nu, och min mage kurrar även fast jag och sofie delade på en stripsmeny för typ 2 timmar sen,  ska bara äta middag, fixa om mig, byta kläder osv så ska jag dra till jämtön och fira johan :) är fruktansvärt trött efter att haft stigit upp klockan 8 på morgonen och sen vandra runt i stan överallt,  sofie piercade ögonbrynet.. snyggt!  är sugen på att göra det med, men jag satsar på tungpiercing istället och båda orkar jag inte ha ;) nåja, har inga bilder typ.. men kul har vi haft, vi får höras mera sen för har inte tid å blogga nu!

Kommentarer
Postat av: Karolina ;)

Ska du ine ha en frågestund på bloggen? :)



Om inte så får du lite frågor sötis!

1. Ska du börja i 7:an eller 8:an?:)

2. Hur långt ligger Töre från Kalix? det låter långt iaf! :)

3. Hur gammal är din syster och hennes kille? :)

4. Är du kär? :)

5. Är du oskuld? :)

6. Hur långt ifrån bor du Emelie Holmgren? Låter långt det också! :p



Haha ganska många frågor.. :)

2010-08-16 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0