home

kom hem från skolan för typ 40 minuter sen, mysigt att gå hem i spöregnet också - nej det var inte mysigt..  är typ sååååhär trött, ska ta mig en kort powernap snart det har varit en låång skoldag idag så är helt slut nu typ.. skolfotograferingen gick inge vidare, min matte lärare förstod oss tjejer så vi slapp vara på matten å fick fixa oss istället, men trotts att jag fixade mig så blev jag helt fail säkert, hatar skolfoto. sen ska alla jävlar stå i fönstrer oxå å glo på en då man ska fotas ..

haha btw.. :


såg det här på dennis's facebook, det var såhär att dennis lämnade sin dataväska med mig å emelie och på sidan om mig å emelie fanns det en sminkväska, så emelie tog den första pennan hon hittade ( alltså min vita kajal ) och skrev evve e är bäst <3 , eller ja nått sånt.. sen kom han tillbaka å inte märktre nå förän typ nån såg det och så gick det inte bort när han tvättade, så nu står det där på hans väska!!:D AHAHAHA, fan vad bra idé av mig å emelie att skriva dedär, ibland älskar jag våra idéer, så ser ni någon med en väska på ryggen där det står evve e bäst <3 så är det dennis!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0