hejdå onyttigheter

idag är det sista dagen jag äter godis, chips, ja allt sånt där onyttigt!  fast popcorn får jag äta för det är ju typ inte onyttigt, inte lika flottigt som chips iaf!  okej, får äta godis på lördagarna, som då när man var liten!:D

jag har en känsla av att det här inte kommer hålla llänge, förra gången höll det i exakt 48 minuter HAHA.. men så jobbigt att gå skola mitt emot där man kan köpa godis, kladdkaka osv :(  ska iallafall flotta somfan ikväll, sen ska jag skaffa gymkort å börja gymma å biffa sönder mig själv.. ska bli den första i familjen eriksson med magrutor! OJ det har jag ju redan, hihi.. ne skoja, fan vad oseriöst inlägg och onödiga rader hade kunnat skriva såhär

INGA FLOTTIGHETER PÅ VECKORNA MERA, BARA LÖRDAG! HEJ GYMMET.. NU BÖRJAR ALLVARET

hejdå gosaker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0