godmorgon

GODMORGON!!1

ligger i emelies säng, vi vaknade för typ en halv timma sen, vi kom hem kring 2 tiden inatt så blev inge bloggande för jag höll på frysa ihjäl så kröp direkt ner i sängen, höh mys så deckade kring halv 3 tiden då. var iallafall en brabra kväll igår, rätt bra för att vara sommarlovet's sista dag, nu är det bara helg kvar.. imorgon så är det då vi kan säga " skolan börjar imorgon" HAHA, ne men fan vad jobbigt.. hoppas jag blir sjuk fort, är lite småhes redan men de var nog mest för att de typ var iskallt ute inatt, och jag hade ingen jacka, lr jo i väskan men den var kall den med.. aja ska hem med halv 3 bussen eller fem i ett bussen, tror jag tar halvtrean, har en känsla av att jag inte hinner med den andra.. lr mamma kanske hämtar mig, nu ska jag leta rätt på mobilen å slå en pling till kvinnan! åså ska jag mysa med emeliiiee mys,  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0