godmorgon

godmorgon!  somnade faktist direkt efter att jag hade bloggat inatt, och nu är jag vaken igen men trött är jag! kan inte tänka mig att klockan bara är tio på morgonen, sjukt haha ;o bennan frågar om jag är sjuk eller nått som är vaken såhär tidigt för de är bara så inte evve.. ;<  MEN! jag kommer hinna göra massor idag, som t.e.x ta bort min garderob som jag har förflyttat till min säng, damsuga golvet eftersom att jag har haft sofie i rummet å käkat popcorn så hittade jag popcorn lite över allt, haha.. så ja, ska försöka ta mig tid å städa men innan allt de ska jag äta och duscha först ska jag bara ligga här i soffan som jag gör och piggna till!

jag har just hittat en bild som beskriver min personlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0