funderingar på att sova.. hmm

ligger i sängen och funderar nu på att sova, men då börja en viss person snarka.. har dock legat å funderat på att sova i 2 timmar snart, men är trött å har huvudvärk precis som alla andra nätter.. imorgon ska jag sova ut, om det inte är fint väder förståss för då ska jag sola behöver verkligen det! sen vet jag inte vad som händer, blir väl att vara med linn å matte som alltid annars, ska väl tagga upp mig till fredag oxå.. då kör vi igen, tagg. nåja, nu ska jag faktist försöka släppa händerna om datorn och lägga ner den på golvet å natta mig själv eftersom att dom andra sover för fullt, nawi. aja, ska kolla runt på facebook å kolla på allt som inte händer..  sen sova, godnatt på er!

söt bild, ne men gammal i början av sommarlovet orkade inte klottra den söta minen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0