frukost

godmorgon! som det ser ut på bilden så äter jag youhurt, tror det stavas så? haha jag har ingenaning.. det får bli min frukost iallafall orkar inte ät nå mycket för ska sen käka pizza, hej flottigt? ja lite så ganska mycket kanske.. jag har varit vaken sen 1 tiden, vet inte vad som har hänt med mig men jag har börjar vakna samma tid varje dag eller så blir jag väckt, faast de är ju bra då kanske det inte är lika jobbigt att vända tillbaka dygnet, ska börja göra det nu på måndag så ska sova ut öh nån dag här då jag har tid, ja på söndag blir perfekt!

 

har iallafall hunnit duscha, sminka mig, klä på mig och beställt clips till hårförlängning bara för att göra min pappa lite fattigare, sen ska jag oxå komma ihåg att be mamma ringa å boka klipptid, sen måste jag köpa hårfärg här nån dag frammåt oxå, vet inte hur jag ska hinna allt innan skolan.. ska oxå hinna shoppa, köper väl hårfärg då samtidigt.. ja jag ida maria evelina eriksson är för första gången stressad inför skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0