för dudu du gör min dag, du finns i varje steg i varje andetag

lite slemmig bild, men det bjuds på.. har just suttit å funderat,  varför ser man aldrig ut som sig själv på bild? ja menar.. vissa ser bättre ut i verkligheten och andra är helt tvärt om, själv fastnat jag inte på foton därför jag väldigt sällan ställer upp på det om inte bilden är på min kamera lr mobil osv. hihi!

 

iallafall, sitter i min säng och små fryser och hör på musik. har nyligen tvättat löshåret, hoppas bara inte det blir 100 ggr ljusare nu, för det är redan för ljust.. måste köpa färg på fredag, ne, funderar på om jag ska ta mig en powernap i en timma, sen ska jag dra ut linn å matte och shååpa glass.. känns som jätte längesen på nått sätt, alltså längesen jag åt glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0