fes-t

slemmig bild, men orkar inte ta någon annan blir oxå tråkigt utan ingen bild alls.

 

klockan är iallafall fem i 12 på morgonen nu, steg upp halv 12 av att linn å matte stod och glodde på mig å sa " dagens ungdomar.." som att vi sover bort livet, så jag steg upp, och bemöttes av världens huvudvärk, formen idag puuh.. hann även spy igår osv ;s  haha ojoj.. ska iallafall äta mexicana soppa nu och sen ska jag duscha, kanske far till kalix å sover hos emelie ikväll, eller så kommer hon hit å sleepar ;)

 

iallafall, igårkväll blev bra men inte för bra.. det började med att vi var hos emelie jag linn å matte, det börja där sen förflytta vi oss till folketshus satt där med linnea å victor.. sen kom jennelie å julia en sväng, sen for jag å emelie till furuvallen för att se på bd-open (fotbolls grejs i helgen typ där)  sen  vet jag inte var vi for, jo bakom nå hus i stan.. har då minst besökt halva kalix's toaletter på bara en kväll, haha.. senare på kvällen var en massa känt folk på stan som det blev att vara med, träffade emelie så fick prata med henne osv <3  så ja, det blev nog trotts allt en bra kväll! men har varit med om bättre, men ska inte klaga  ;)

 

vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0