dop

godmorgon, sitter i köket och har nyss satt på mig lite smink och har duschat för något tag sen!  ska snart platta håret osv.. för vid halv 2 tiden drar jag till jämtön på dop, min systers barn ska döpa sig :) känns jobbigt att sitta i en kyrka pga min jävliga mensvärk som har gjort att jag knappt har sovit nå inatt, har vaknat å somnat och drömt mardrömmar igen oherre.. hoppas bara jag överlever dagen, får leva på treo som inte hjälper min magont, ska fan be mamma fara å köpa ipren,alvedon lr nå nu dirr!  aja, nu ska jag äta något för min mage kurrar efter maaat,  tar med mig kameran så ni får nå bilder sen!:D  har faktist laddat batterierna,ska bara hitta kameran hehu.

sötbebbisen som ska döpas idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0