död.

steg upp halv nio imorse endast för att jag ska kunna somna tidigare än fyra på morgonen ikväll.. det är skola imorgon, jag är taggad till 0.. kommer bara vara jobbigt med alla 97or som kommer dit, utom jossan då! känns som att det kommer krylla av dom, dom är så småa jämfört med vad vi var (utom jossan igen)..  ett mysterium för evve att lösa, lätt

har ingenting vettigt att blogga om typ, ska ladda mina kamera batterier snart någon gång.. sen testa locka löshåret är sugen på att ha det lockat imrn hehu.. vi hörs sen för nu ska jag föna och platta håret, måste även hitta vara lite på bloggtrafik idag, har inte varit där på flera dagar pga ingen ork eller så har jag haft fullt upp, whatever jag njuter här å nu av min sista sommarlovs dag,

sen börja allvaret igen,  betyg, sluta käka godis, börja gymma, sköta skolan till topp jämfört med förra året osv!!

näni, fyfan vad tungt det kommer bli.. jag kommer ge upp inom kort tid, så ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0