brinn hjärta brinn, du vet att du kan förändra allting

godmorgon! sitter här och äter mackor blev väckt för drygt 40 minuter sen.. ska snart hoppa in i duschen, sen fixa mig har inte haft smink eller plattat hår på några dagar nu.. men de är både bra för hyn & håret!:)  är trött efter av att de har varit en tjorvig natt, har vaknat, somnat, vaknat osv.. sen börja linn å matte vakna å gå runt över allt som gjorde de bara jobbigare, sen bad linn mig stiga upp så gjorde det.. nu sitter jag här halvdöd och ska svara på några kommentarer,   vi får höras sen för nu ska jag hoppa in i duschen!:)


kan säga åt er som inte tror att bloggtrafik.nu inte hjälper.. det hjälper! jag får in kommentarer uti ett och nu har mina besökare börja höjas igen och ja.. ett enkelt sätt att få bloggen att bli lite större ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0