bara du är lycklig så äre ju bra

ni vet ju de jag skrev om att jag inte kanske har världens bästa uppdate just nu att jag kommer ha en dålig ett tag nu här frammåt men ska försöka blogga så ofta jag kan om dagarna!

sitter iallafall och ser på nå helt ointressant på tven, har just skickat iväg linn å matte att köpa cola åt mig dom skull väl också ha nått där ifrån annars hade dom väl inte köpt nå. var sjukt trött när jag kom hem men känns som att det har gått över för kunde inte somna då jag gick å la mig i soffan, men bra det så kan jag somna ännu tidigare ikväll, beteweee så är det idag exakt 2 veckor till min födelsedag hoho.. och så fyller mackan år idag, har redan grattat han med kramas osv! men igen kör vi, grattis marcus!!:) nåja ska nu vänta på att linn å matte kmr med min colaa, sen ska vi dra ut å ja.. göra något!

mongobild sen i morse, hah men ni måst ju få nå annat än old pictures..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0