att ha dig vid min sida är någonting jag älskar

jag vet att ni älskar min seriösa sida av mig!

 

jag har verkligen ingenting att göra, känns som att sofie har glömt bort mig eller så är dom bara sega där hemma i månsbyn.. men har hon inte ringt förän halv 11 går jag tamefanemig å sover mina ögonlock far igen riktigt segt varje gång jag blinkar, vad gör jag inte för henne igentligen? stiger upp klockan åtta på morgonen sista skolveckan då jag ska sova som mest!  tokigt, ska väl sitta här å titta om jag hittar nå bra musik som kan tidsfördriva mig ett litet tag, eller kom på att jag har ju en tv jag kan kolla på, ja mina senaste 20 minuter är räddade, för halv 11 går jag å sover! om hon inte har ring dvs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0