allt som flyger upp måste ju landa till slut, visst?

åååh.. har gruvat mig hela dagen inför att blogga mest för att jag är trött och har typ inga bilder från igår.. meen kan berätta iallafall allt, eller de mesta..  var på stan med emelie & josse och en maassa andra typ oskar, david, victor osvosv! vi var då på stan med en massor, det varierade med vilka vi var.. vi var väl i stan tills kring 12 tiden, då åkte vi vespa in till dj, satt vid dj skolan och chillpratade osv, sen vid 2 tiden började jag och emelie traska hem till henne, dom andra for typ och åt på fra tror jag haha..  när vi kom till emelie färgade hon mitt hår, sen sköjde vi ut färgen, hon åt mat, sen gick vi och la oss i deras buss som dom har på gården och såg på sex and the city, simon sov även där inne oxå.. men somnade kring 5 tiden, fan jag som ville se klart filmen men varken jag eller emelie såg klart den haha.. vaknade kring 12 tiden av att johan kom eller av att simons mobil ringde, något av det.. jo och av värmen i bussen, typ 1000 grader, så vi gick ut, in till huset jag plattade håret, sminkade mig och så hämta mamma mig så for vi på coop och köpte nå grejor till middagen, när jag kom hem fixade jag på löshåret och sånt. sen kom bella (min syster) och hennes pojkvän johan och deras barn hit och åt middag, och så har vi ätit efterrätt, mumms.. så nu är jag riktigt mätt, ska snart och köra i min ensamhet, kolla om de finns socialitet någonstans i någon ände av byn, annar blir jag toki. kanske skulle å sova hos sofie kom jag på, ska prata med mamma om de nu, snart.. ska ju med hon imorgon till lule då hon ska pierca sig och så ska hon shoppa lite.. najs bajs!  men det blev iallafall en lyckad kväll igår! :)

japp, igår tog jag steget från plantina blond till brunsvart!
helt ärligt, så nu gillar jag mitt hår lite! så less på att vara blond, so last year!
men man blir less efter att få färga det hela tiden, å hade vari det i ett halvår ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0