allt jag gör, gör jag för dig - everything i do, i do it for you!

är hemma från kalix nu, mamma skulle ändå och hälsa på min morbror å deras familj så åkte hem med henne då hon var klar där! så for vi till repa köpte dricka å godis osv.. sen vidare till marieberg och hämtade linn och nu är jag hemma, ska snart gå och färga linns hår sen ska jag fota bilder på det jag shoppade igår! så ni får ett inlägg på det om nån timma, nu ska jag bara ta mig nå i magen, sen sätta igång färgningen..

lr ja, eftersom att linn nu skulle duscha kroppen före så kan jag berätta mera om igårkväll, jag å linnea drog till kalix, träffade emelie, köpte hårfärg å for hem till emelie jag färgade hennes hår sen fixade vi oss och drog ut och var först bara med dennis sen kom johan,david,oskar,lucas osvosvosv! sen drog vi till fra där en massa andra var, så var vi med alla möjliga jag å emelie.. slutade med att jag å emelie satt på en parkbänk och pratade med några, sen vid 2 tiden inatt gav vi upp det var för kallt för oss att vara ute, så gick vi hem till emelie loda vid datorn ett tag, sen kröp jag ner i sängen sov med alla mina kläder på å allt bara för att jag frös så mycket, sen vakna vi kring 12 tiden låg i en timma vid datorn innan jag fixade mig lite så kom mamma å hämtade mig :) 

var iallafall en sjukt bra kväll för mig igår, inte bara för att jag var med bra folk för stan var ju endå inte sådär skitkul.. hände en massa andra bra stuffs som ger mig lite hjälp på traven till att se fram skolan som är på två dagar.. fyfan!  men får  träffa mina emelisar, agnes börjar där löveit, liza å alla HÄRLIGA törebor kommer dit! HEHE, ja å en maassa andra sötnosar.. fan jag är taggad typ, jag är glad.. överglad, överlycklig och det fula är att jag inte vet varför. ;o

jag å linn i bilen, hah.. lite söta är vi väll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0