åhå.

har just kommit hem från skolan, den här dagen har gått bättre än igår iallafall.. har fått matteboken osv nu, har jobbat mig stolt på matten! utan hjälp lärare å allt för jag vet inte ens om jag ska ha henne iår?  ajaa, sen har jag bara varit ute å chillat i vackervädret på lunchen med bra folk, fan vad varmt de var solen stekte verkligen på jackan huh..

jag vet att jag har kass uppdate, och orkar inte blogga, är helt slut efter skoldagarna, har andra privata problem måste ta tag i alla dedär nu, men jag återkommer inom kort lovar!  bara att kika in här då å då, lär väl endå uppdatera kanske varje dag om jag har ork å tid dvs för som sagt satsar jag på skolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0